Emir's Playlist -1-

02:16

Pelin's Playlist'e bir süre ara verince tekrar yapmak için bilgisayar başına geçtim.O sırada Emir'in sevdiği şarkılardan birine rastladım ve aklıma Emir's Playlist'i başlatmak geldi:)



Emir doğduğundan beri,müziğe çok fazla tepki veren bir bebekti,7 aylık olduktan sonra ise benim dinlediğim şarkılardan kendine favoriler seçmeye başladı.Bu huyu bugün hala gelişerek devam ediyor.Benim playlist'imde bayıldığı ve gıcık olduğu pek çok şarkı var,bu şarkıalr zamanla artıyor,değişiyor ve evin içinde ve özellikle arabamda müzik dinleme özgürlüğüm yavaş yavaş elimden gitmeye başlıyor:)

Bu müzik merakını keşfetmem,bir gün mutfakta benim çok sevdiğim bir şarkıyı dinlerken,onun şarkı başlar başlamaz susup sakinleştiğini farketmemle oldu.İlk başta tesadüf olduğunu düşündüm,daha sonra bir kaç kez daha aynı şeyi denedim ve her seferinde daha belirgin tepkiler vermeye başladığını gördüm.Sonrasında,şarkıların bazı bölümlerinde sakinleşmeye bazı bölümlerinde gülmeye bazılarında ise sadece ciddiyetler dinlemeye başladı.Bu tepkilerinden birinin 15 saniyesini instagram hesabımda da sizlerle paylaştım.


Bir buçuk yaşına kadar bu müzik dinleme merakı benim kurtarıcım oldu,mesela mutfaktayken sevdiği şarkıları açıp işlerimi halledebilir oldum,sakince müziğini dinlerken ben yemek yapabildiğimi farkettim,bir buçuk yaştan sonra beyefendi şarkılarda dans etmek için ayağa kalkmak istemeye başladı,şimdi ise telefonu elinme istiyor,istediği şarkıyı o seçicekmiş.

Müziği çoook seven bir anne olarak,oğlumun müziğe bu kadar ilgili olması beni inanılmaz mutlu ediyor.Babasına değil bana çekmiş olmasından ise ayrıca bir mutluluk duyuyorum çünkü benim gibi birinin,müzikten hiiiççç haberi olmayan biriyle evlenmesinin gelecekteki çocuklarımıza olası etkileri beni hep korkutmuştu:)Neyse bir tanesini kurtardık,darısı ikincinin başına:)Ayrıca oğlumun sevdiği şarkıların kalitesi ve güzelliği beni aşırı gururlandıryor,o da ayrı bir mevzu:)))))))))))

Bu üç şarkı,Emir'in ilk şarkı ayırt etmeye başladığı zaman ki bayıldığı üç şarkı.Bazı şarkılar benim playlistleirmle ortak şarklıar içeriyor olabilir,fakat iki kez paylaşma olasılığını göze alıyorum ve oğlumun ilk playlist'ini sizlerle paylaşıyorum:)Bugüne kadar sevdiği şarkıları sırayla sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Şarkıları dinleme isterseniz üzerlerine tıklamanız yeterli.

1-The Civil Wars-Dust to Dust
2-Crazy-Daniela Andrade (ba-ba-beeey bölümünde çok gülüyordu,sonra ise eşlik etmeye başladı:))
3-Love Never Felt so Good-Micheal Jackson&Justin Timberlake


Takip'te kalın,sevgiler:)

You Might Also Like

0 yorum