Tombiş Ayaklar

03:33

Nasıl bayılıyorum o süslü püslü ayakkabılara.Hepsini alıp hergün  farklı farklı giydirmek istiyorum ama tombiş ayaklı bir bebeğiniz varsa bu pek mümkün olmuyormuş.

Emir beyin ayağına hiç bir ayakkabı olmuyor.Ayaklar hem büyük,hem şişko hem de üst tarafı çok yüksek.Ayak numarasına uygun ayakkabı buluyorum fakat onlarında üst tarafından rahatsız edip sıkıyor,çocuğu süsleyeceğim diye eziyet ediyorum.Bunu farketmem biraz zamanımı aldı açıkçacı,rahat yürümeye başladığında ayakkabının rahatsız olup olmadığını daha iyi anlayabilmeye başladım.Çareyi spor ayakkabı da bulduk.Fakat her spor ayakkabı da değil,illa üstten cırt cırtlı olacak ve her markanın ki de olmayacak.Adidas Emir bey’in tek rahat ettiği marka.

Spor ayakkabı hem şık hem rahat bir çözüm olduğu için,bu şekilde devam ettik bunca zaman.Taa ki yaz gelene kadar.AÇIK AYAKKABI VAKTİ GELDİ.

Piyasa da ki tüm açık ayakkabı ve terlik modellerini Emir'e denetmiş olabilirim.Hiç biri olmadı,olanlarla yürüyemedi.Alıp kullanmadıklarım bile oldu,çünkü bir kaç saat giyme sonucunda ayağında çok iz çıkmaya başlamıştı.

Sonunda,harika ve rahat iki adet ayakkabı buldum ve aynı problemleri yaşayan annelerle paylaşmak istedim.

Birincisi hem deniz kenarında hem de dışarı çıkarken rahatlıkla giyebileceği,geniş,cırtcırtlı ve çok çok hafif olan Adidas Bebek AKWAH SANdalet.



Bir diğeri ise,özellikle havuz ve deniz kenarında,yani ıslaklık olup kayıp düşebileceğini  düşündüğünüz her yerde giyebileceği  bir mucize olan SLİP STOP Deniz Ve Havuz Ayakkabısı.


İkisinden de çoooookkkk memnunum.Ayağından çıkmıyorlar.Bodrum’da bahçede taşlarda kayıp düşmesin diye,evin içinde de zemin taş olduğu için hem kaymasın hem de terlik niyetine olsun diye Slip Stop’ları giydiriyorum,onun haricinde ise denize ve gezmeye giderkende Adidaslar'ı giyiyor.

İkisini de tavsiye ederim sevgili annelerJ


NOT:Geçen hafta Zara’da Emir’in ayağına olan ve rahatsız etmeyen çok tatlı,bez bir spor ayakkabı bulduğum için çok mutlu olduğumu söyemeden edemeyeceğim J 



You Might Also Like

2 yorum

  1. Adidas sandalet benim de kızım için yazlık ilk tercihim olmuştu. 2 yaşına girip ayaklar büyüyünce yine tereddüt etmeden yine adidas sandaleti tercih ettik . Severek giyiyor :)
    Blogumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adidas bebek işini iyi biliyor sanırım;)
      Blogunuza geldim bileee:)

      Sil