Emir 2 yaşında

12:40

11 Ekim 2013

2 sene geçti...

Benim canım büyüdü,2 yaşına girdi...

Ne kadar güzel bir gündü,ne kadar güzel bir doğum günü kutlaması oldu...

1 yaş doğumgünündeki gibi çekinir mi,huzursuzlanır mı acaba diye düşünmüşmüştüm,tam tersine o kadar mutlu oldu ki...

Hele pasta gelince mumları defalarca söndürmek istemesi...alkışlayarak kahkahalar atması...


Emir 1 yaşına girerken,hayatının ilk senesine baktığımda ne kadar çok 'ilk' yaşadığını ve ne kadar çok büyüdüğünü farketmek beni çok duygulandırmıştı.İlk senenin en büyük değişiklikleri yaşatacağını ve en çok ilkleri barındıracağını düşünmüştüm,daha fazlası olamaz demiştim.

Şimdi ise 2. senesini düşünürken,en az ilk yılı kadar şaşkın ve duygusalım.Yine ne çok ilk,ne kadar farklı İLK'ler,ne kadar çok değişiklik yaşamışız beraber.

Bu sene yürümüş mesela,bu sene konuşmuş.

Bu sene hayvanat bahçesine gitmiş,kumsallarda koşmuş ilk kez ve kumlardan kalaler yapmış.

İlgi alanları oluşmuş,uçaklara aşık olmuş,gemileri çok sevmiş,denizde balıkların yaşadığını keşfetmiş.

Kendi dilini yaratmış,bisküvisine gui demiş mesela.Uçaklara hıhı,emziğe fufu.

Emir'den önce aklımın ucuna gelmeyen salyangozlar bu kadar çok mu sevilirmiş?Fakat salyangoz demek ne zormuş,goligoligooo demek daha kolaymış sanki?

Dişlerini fırçalamış ve bu işi çok ciddiye almış.



'Annemmmmm' demiş bana içten içten,ellerini yanaklarıma koymuş gözlerime bakmış uzun uzun ve sonra öpmüş beni defalarca.

Babasıyla top oynamış ilk kez.Babası çok heves yapmış,çeşit çeşit top almış ama Emir hepsini sahiplenip,babasına dokundurmamış.

Paşa'ya 'aşkım Taştamm' der olmuş.

Huyları oluşmuş iyice,tatsızlık hiç sevmiyomuş meğersem.Mesela annesini babasını iyice kızdırına dek sınırları zorlayıp,en sonunca seslerimiz ciddileşmeye başlayınca,basmış hep kahkahayı.'Amaaaan,sizde canımmmm,şaka yaptım şaka' der gibi:)


Kendi uyumaya başlamış.İyi geceler diyince,dönüp popoyu gözlerini kapatmış.

İlk kez dans etmiş,çılgınlar gibi hemde:)

En sevdiği şarkısı bile olmuş,hatta ona takmış,annesiyle babasını bıktırmış ama ne yapsın,bayılıyomuş işte o şarkıda dans etmeye:)

Resim yapmaya başlamış bu sene.Tahtayla,kağıtla ve kalemle uzun uzuuun vakit geçiriyormuş.çok seviyormuş birşeyler çizmeyi.



Utangaçmış çok.Aynı zamanda insan da çok seviyomuş.Birazcık ilgi istiyomuş,ikna edilmeyi bekliyomuş,ilk adımı karşıdan bekliyormuş.Annesine benziyormuş.

Ne kadar haraketlenmiş bu yıl,ne kadar hızlı koşmaya başlamış.

Hiç yorulmuyormuş artık.Dakika sabit duramaz olmuş.

Kolunun altını açıp atmış kendini yatağa.Yiyin beni diyormuş artık.

Annesiyle babasını çok güldürmüş bu sene.Ne çok kahkaha atmışlar bu yıl birlikte.

Büyümüş.....Bebek değilmiş artık o...Bu yüzden bu sene bu kadar duygusallaştırıyormuş annesini...

Çocuk olmuş Emir çünkü...Minicik değilmiş artık.

Ama benim miniciğimmiş.Hep öyle kalıcakmış.Başka türlüsü mümkünm değilmiş.

Bakarken kalbimi acıtıyormuş.Babası da soruyormuş hep 'içi acır mı bir insanın sevmekten,normal mi?' diye

Acırmış.

Bunları yazarken ağlatırmış hatta.

O kadar çok sevilirmiş evlatlar.

İYİ Kİ DOĞDUN,İYİ Kİ BENİM OĞLUM OLDUN,CANIM OLDUN,KALBİM OLDUN.

SENİ ÇOK SEVİYORUM EMİR'İM...
















You Might Also Like

0 yorum