Bütün şarkılarım sana....

00:50

Bugün İstanbul'da olacak olan Justin Timberlake konseri dolayısıyla heyecanım tavan yapmış durumda.Kendisinin sahne performansının ne kadar muhteşem olduğunu bildiğimden,nasıl bir gece yaşayacağız çok merak ediyorum.Konserlerde yaşadığım duygu yoğunluğu sebebiyle ağladığım bile olmuştur.Bu yüzden bu gece dans etmek yerine,ağlayan bir kız görürseniz o ben olabilirim:)))

Emir'e hamile kaldığımdan beri,dinlediğim her şarkıyı ona söylüyormuşum gibi düşündüğümü farkettim bugün.Konser havasına girebilemek için Justin dinliyorum son bir haftadır,az önce Emir'e yemek yedirirken Mirrors şarkısı çalıyordu,ve ben nakaratını oğluma söylerken buldum kendimi.Oğluma adadığım o kadar çok şarkı var ki artık playlistimde,ihepsini anlıyorum,hepsi makul.Ama Justin parçası???Nasıl yani?Onu nasıl uydurdum?Bir de üstüne duygulandım filan...Kendimi tebrik ediyorum ve ben artık beni tanıyamıyorum:))

Oğlum seni çooookkkk seviyorum:)))Artık bütün şarkılarım sana miniğim...

''The vacancy inside of my heart,is a place now you hold...
..It's like you are my mirror,my mirror staring back at me
I couldn't get any bigger with anyone else beside me,
And now it's clear as this promise that we're making two reflections in to one
Cause it's like you are my mirror,my mirror staring back at me...''

ama güzelmiş dimi? :)

You Might Also Like

0 yorum