İyi ki doğdun Paşa

12:00

Paşa benim ilk oğlum olur.Sarışındır,yakışıklıdır,hayatın neşesidir,aşktır.Ve bugün kendisi 5 yaşında.

Evlendikten 3 hafta sonra tanıştık kendisiyle.İlk görüşte aşktı.Kendimi bildim bileli hayvanları çok severim.Neyse ki eşim de çok seviyordu,bu minik Golden Retriever yavrusunu eve getirmeye ikna etmek kolay oldu.

O günden sonra herşey değişti.Devamlı tuvalet temizliği,evde parçalanan eşyalar,hastalıklar,ölüm tehlikeleri,aşk dolu dakikalar,ağlamalar,kahkahalar derken,bir baktık ki,biz aile olmuşuz.

Paşa hayatıma girdiği günden sonra,ben daha anlayışlı,daha sabırlı,daha sevgi dolu biri oldum.Karşılıksız sevgiyi öğrendim,aşkın en masum halini tattım.Hayvanları daha da çok sevdim,onlarla daha çok empati kurdum,vejeteryan oldum.

O aşağı yukarı oynayan kaşa göze ve koca ıslak buruna hergün daha çok aşık oldum.En moralim bozuk olduğu anlarda bile,onun endişeli bakışına kıyamayıp gülümsedim.Çoğu kişiye iğrenç gelen 'o koku'yu özler oldum.O sarkık yanakları öpe öpe bitiremedim.Eve geldiğimde sanki beni yıllardır görmüyormuş kadar sevinen bu tatlı surattan,hiç ayrı kalmak istemez oldum.


Sonra evin gözdesi ve küçüğüyken,ilgi hep onun üstündeyken,'ağabey' oldu benim miniğim.Hem de nasıl oldu..

Özellikle ilk günler,bana küstüğünü hissetsem de,mutsuz olduğunu bilsem de,kıskandığını anlasam da,en ufacık bir tepki vermedi benim anlayışlı oğlum.Emir'in kılına dokunmadı biz izin verene dek.Emir uyduktan sonra,koridora girmez oldu uyanmasın diye.Eğer koridorda kaldıysa da yavaş yavaş yürüdü,ayakları ses çıkarıyor diye.Emzirdiğim zamanlarda beni hiç yanlız bırakmadı,hep başımızda nöbet tuttu,o da uykusuz kaldı aylarca.Emir ilk kez çok ağladığında,benden çok panik oldu,ne yapacağını şaşırdı.

Hele Emir...Paşa'ya bakışı...Onu her gördüğünde  kahkahalarla çığlıklarla gülmesi...inanılmaz.

Paşa artık kardeşinin ayaklarını yalıyor.Bazen cıvıtıp ellerini de yalıyor.O zaman birazcık azar işitiyor.Ama az kaldı.Emir biraz kendine gelsin,ayaklansın,işte o zamanan sevginin en saf haline hergün tanık olacağım,biliyorum.Ve onların en yakın arkadaş olacaklarını göreceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi ki doğdun Paşam.İyi ki hayatımdasın.İyi ki karşılatık seninle iyi kalplim.Seni çok seviyorum annecim...Biraz daha az ye ama olur mu?Başına ne geliyorsa yemekten geliyor,sen bize daha lazımsın.



You Might Also Like

0 yorum