Merhaba...

04:46

Yazmayı seven ve kendini yazarak daha iyi ifade edebildiğine inanan biri olarak,bu blogu açmak kaçınılmaz olmuştu.Uzun zamandır takip ettiğim o kadar çok blog var ki,artık onlardan biri olmak beni heyecanlandırmıyor desem yalan olur.

29 yaşında,müziği,doğayı,doğalı ve hayvanları çok seven,elinden kamerası asla düşmeyen,kamera bulamassa fotoğraf çeken,o da olmassa telefonla idare eden,4 buçuk yıllık evli mutlu bir eş,6 aylık bir bebek ve 5 yaşında dört ayaklı sarışın bir koca bebek(Golden Retriever) annesi,ayrıca kendimin ve başka insanların özel günlerini belgeleyen ve bunu yapmaya bayılan,bir video tasarımcısıyım.

Yeni anne olduğum için anne-bebek yazılarım ağırlıkta olacakır diye düşünüyorum,bunun dışında,beni ben yapan,mutlu eden,etmeyen ve ilham veren diğer şeylerle ilgili yazılarımı da paylaşacağım.

Beni tanıyan,tanımayan ve yeni tanışacak olduğum herkese merhaba... dünyama hoşgeldiniz…:)

You Might Also Like

5 yorum

  1. merhaba hoşgeldiin ne tatlı bir giriş yapmışsın. ama söleseneee daha önce beni izlerken blogunun adı neydi amaa :) görüşürüz kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldduuukkkkkkk...Sen de holgeldin bloguma:))Hatırlarmısın bilmiyorum,pink umbrealla;)görüşürüs...

      Sil
    2. pink umbrella. hiç unutur muyum ben seni heeey çok sevindim. hatırlıyor musun eski fotonu. hani bi sinemada sanki iki ayak topuklu ve çoraplı, yukarı kalkmış di miiii, profil foton yaniii. heey çok sevindim. neden değiştirdin ki amaaa. bi de sen hep sevdiklerimden oldun ki amaaa çok kayboluyodun ki yaaa :)

      Sil
    3. Aa bak emin o olmadım ki şimdi,ben o kadar net hatırlayamadım resmi:)Elinde şemsiyesi olan bir kız vardı ama neeye koymuştum onu bilmiyorum:)))Pembe pembe bi blogdu.Paşotumdan köpeğimden bahsediyordum,daha kişisel yazıyordum.Ama adım sanım belli değildi sonra yazasım gitti derken hamile kaldım.Ötekini kapatım,bunu açtım.Artık herşeyim ortada:)))

      Sil
    4. hah haaa hamile kalınca rahatladım değiştim diyosuun :) pink umbrella unutmadım ki ben evet çok kayboluyodun bi deee altı ayda bir bana uğruyodun. hayırlı olsun hamilelik. ay biçok blogçu arkadaşı burda anne yaptık yaaa. cebimdeki renkler, bak bu harika, laf salatası nesrin, şimdi anne oldular onlar da, diş buğdayı, baby shower yapcan sen deeee. kutluyoreeee :) zaten son yazılarına bakmıştım ivit belli oluyoduuu :)

      Sil