Tatile gidiyoruz biiiiizzzzz

11:26

Biz yarın tatile gidiyoruz...

Aslında Temmuz ayında tatile gitmeye planlamıştık.Fakat yeni anne olmanın yorgunluğundan birazcık olsun uzaklaşabilmeye o kadar ihtiyacım var ki.Annemler Mayıs ayından beri yazlık sezonunu açınca,'ben burda ne yapıyorum ya' diye isyan ettim yaklaşık 2 hafta önce.Bu bitkinliğimi gören eşim,hadi sen erken git Emir'le dedi.Ve bütün organizasyon değişti.

Öncelikle;bavul hazırlamaktan nefret eden ben,bebeğe bavul hazırlamanın ne kadar zor olabileceğini düşünmemiştim.Küçücük bir insanın,ne kadar eşyaya ihtiyacı olabilir ki?Soruyorum size?İNANILMAZ BİR DURUM!ŞAKA GİBİ!Son 24 saattir durmaksızın bavul hazırlığı içerisindeyim.Gideceğimiz tatilin tatil değil,aslında 2 ay sürecek bir yazlık ziyareti olduğunu da hesaba katarsak,biz taşınıyoruz diyebilirim.

Anneciğimin,babacığımın ve orada olan tüm akrabalarımızın yanına gititğimi düşünmek beni inanılmaz mutlu ediyor,çünkü kendime zaman ayırabileceğim sonunda:)Yani 'anne' gerçekten tatile gidiyor:)Okumak istediğim o kadar çok kitap var ki....Dinlemek istediğim o kadar çok albüm...İzlemek istediğim birikmiş dizi bölümleri...Ayrıca Emir ile birlikte yaşayacağımız ilkler için de çoooookkk heyecanlıyım.İlk kez uçağa bineceğiz(bunun için stresliyim de:)),ilk kez denize gireceğiz,ilk kez tatile gidiyoruz:)Hafta sonu da babamız geliyor Paşa ile birlikte.O aralarda gelip gidecek bir süre,sonra katılıcak aramıza.

Biz de durumlar böyle...Yaz için sabırsızlıkla okumak istediklerimi paylaşmak istiyorum;

İlk sırada bu oğluma benzeyen tatlışın hikayesi var.Çünkü son 100 sayfayı bitirmeye bir türlü fırsat bulamadım.Zevkle okuyorum,harika bir kitap ama bitirebilmek istiyorum,merak ediyorum artık.
 Bu iki kitabı uzuuuunnn zamandır okumak istiyordum.Ama araya sıkıştırmak istemiyordum,güzel güzel okumak istiyordum.Tadını çıkararak.Vakti geldiği için çok mutluyum.Harika olduğuna kesin kesin kesin eminim.

Bu kitap benim hayatımı değiştirdi!Çok etkilendim.Bir daha okumak istiyorum,ilk okuduğumda hissettiğim gibi iyi ve ilham gelmiş ve motive olmuş hissetmek istiyorum kendimi.


Kitaplardan hariç,Nashville dizisinin gerçi kalan bölümlerini izleyebilmek isteğim de üst sıralarda.

Doya doya dinlemek istediğim şarkıların listesini sığdıramam,dinledikçe paylaşırım:)

En önemlisi ise;tatilimize gitmeden önce sizinle tanışmak isteyen biri var:))))Emir'e,Minik Koalama merhaba diyin:)

Bizden herkese iyi tatiller:))



You Might Also Like

9 yorum

  1. hah haaaa çok neşeli yazıııı. koala çok tatlııı pofuduuk. iyi tatilleeer. neşvil izleyim bakıyim.

    çocukluğundan beri aynı yazlık ne güzeel. nerse kii. ege çeşme ayvalık güney bodrum. nere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiss:))neşvil çok bomba değil yaaa,o kadar çok bomba dizim var ki,çok iltifat edemiyorum henüz duygusal bağ kuramadım:))ama güzel vakit geçiyor,sarıyor.

      Bodrummm...Bodruuummmm:)

      Sil
  2. oh oh iyimiş fıstık valla bodrum. hangi dizileri sefiyon söleseneeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla süper buralar,çok saol.En yakın zamanda dizi konusunda bir post hazırlıycam,takipte kal;)

      Sil
  3. pazar günü sana bi ödül verdim kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir süredir internete girememiştim...bugün gördümm:)çok teşekkür ederimmmmmmmmmm:)))

      Sil
  4. Oyyy maşallah onu pamuk oğlan emir...öperim onun börek ayaklarını ben...

    YanıtlaSil