Tatil gelişmeleri -1-

10:34

Öncelikle sevgili Deeptone'a hem son yazımı beğenip blogunda paylaştığı için hem de 'en samimi blog ödülü' verdiği için çooookkkk teşekkür ederek başlamak istiyorum bu yazıma:)Pek bir mutlu oldum pek,onur duydum hatta :)

Sonraaa,biz neler yapıyoruz ondan bahsedeyim.Valla geleli neredeyse 3 hafta oldu.Bu süreçte 2 kitap bitti,2 diş daha çıktı,daha dizi izlenicek vakit bulunamadı,1 kilo verildi(oley),öne doğru emeklemeye başlandı,bir kere İstanbul’a gidilip gelindi…daha ne olsunJ

Can Dostum isimli kitap bitti,zaten az kalmıştı.Çok beğendim,çok ağladım,pek etkilendim,son sayfayı okudum ve gittim köpeğim Paşa’ya sarıldım.Mıncırdım,öptüm yedim.Emir’den beri onunla eskisi kadar ilgilenemediğim için özür diledim.Affetti bence,çünkü keyfi çok yerinde,burada olduğu için çok mutlu.Yazlığı hepimizden çok seviyor,hatta o kadar çok seviyor ki,geçen sene İstanbul’a dönünce 1 hafta bunalıma girmişti ve sıkıntıdan egzama olmuştu.

Cheryl Strayed’in Tiny Beautiful Things isimli kitabı da biten diğer kitap.Tam beklediğim gibiydi,ben pek sevdim fakat bir hata yapmışım.İlk kitabı,biografisi olan ‘Wild’ ı once okumalıymışım.Çünkü bitirdiğim kitapta sürekli kendinden örnekler vererek insanlara tavsiyeler veriyor,modern bir Güzin abla kendisi.Fakat kendi hikayesi benim çok ilgimi çekti ve bölük pörçük bilgi sahibi olmak beni rahatsız etti.Önce kendisini tanıyıp sonra yazılarını okumayı tercih ederdim.Neyse elimde,sırada bekliyor.merak içerisindeyim.

Oğluşum pek mutlu.Hem anane hem babane hem dedeler hem amca ve daha bir çok akraba,yani kısaca herkes burada.Sürekli gülme ve kahkaha atma modunda,günleri şebeklik yaparak geçiyor.Artık emekliyorda.Uzun zamandır geri geri gidiyorduJSonunda öne de gidiyor artık.Denize girmeyi pek sevmedi,soğuk geldi,girerken ağlıyor,boynuma sıkı sıkı sarılıyor.Bizde şişme bir havuz aldık,içine deniz suyu koyup içinde oynatıyoruz.İlk başta ondan da korktu,ilk havuzu büyüktü,sevmedi,gittik küçüğünü aldık,şimdi mutluJAma  dün ilk defa,,denize giridğimizde ağlamadı,bu fırsat hemen simidinin içine otutturduk.Alıştığımız kahkahalar atıldı.Nasıl mutlu oldum anlatamam.Sonunda denizde gülen bir bebe sahibi olmanın haklı gururunu yaşadımJ


Onun dışında,günler geçiyor.Tatil eskisi gibi değil,ne yalan söyliyimJBebekli tatil ve bebeksiz tatil arasında dağlar kadar fark varJYorgunum.Denize gitmek olay,gezmeye gitmek başka olay,yemekler içmekler uykular,pış pışlar….safi kendisine hizimet içindeyiz ailece.Ama İstanbul’a kıyasla harikalar diyarındayım:)Yorulduğumda vericeğim milyon tane kişi var.Fakat daha şimdiden o kadar güzel ilkler yaşadık ki,evet eskisi gibi değil ama en güzel tatilim.Bir tek Kerem eksik artık hepimiz iple  çekiyoruz geleceği günü,onun olmaması çok büyük boşluk. Paşa’ya ‘baba geldi’ diyorum,koştur koştur bahçe kapısına gidiep dışarı bakıyor.O bile özlediJ


Burada hayat güzel ama İstanbul’a gideceğim zaman için de şimdiden heyecanlıyım.Çünkü uzun bir aradan sonra,çalışmaya başlama kararı verdim.Evden çalışıyorum zaten,o yüzden ucundan yavaş yavaş yakalamak istiyorum artık.Özledim.Hemde çooookk.Emir’li günler çok güzel ama üretmeyi özledim,çektiklerimi montajlarken hissettiğim duyguyu özledim,bir görünteye ait ‘o’ şarkıyı bulduğumda tüylerimin diken diken olmasını özledim.Heyecanlıyım bu yüzden.Unuttuğum Pelin’i dışarı çıkarmaya kararlıyım.Emir bey öncelik olarak kalmaya devam edecek şekilde,işime asılmaya kararlıyım.En yakın zamanda,kendisi için yaptığım, ilk 6 ayını özetleyen videomu burada da paylaşmayı düşünüyorum.Pek tatlı pek.Eskiden çocuk ve bebek videoları yapmayı aklının ucundan bile geçirmeyen bir kişi olarak,şuan sadece bunu yapmak istemem baya enteresan geliyor.Çocuk sahibi olmak ne kadar çok değiştiriyormuş insanı,kendimi tanıyamıyorum.Sokakta gördüğüm tüm bebeler ‘ayyyy maşallahhhhhh’ diyen kadınlardan oldum ya.Bugün Kerem’e bebek resmi göndredim bir tane,’bundan istiyorum’ dedim.Kimim ben???????Neler oluyor anlamıyorum!


İşte biz böyleyiz.İyiyiz,mutluyuz,keyfimiz çok yerinde.Dört gözle babamızı bekliyoruz.

                           
                                     

Son olarak,bu yazının şarkısıda ‘bu’ olsun.Son 3-4 gündür en çok  dinlediğim.


Hepinizi öpüyoruz…

You Might Also Like

10 yorum

  1. olsun herşey bi yana bebiş bir yana.oh oh yorsun :)

    YanıtlaSil
  2. sana bi ödül verdim kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oleeeyyy..2 tane oldular:)çok teşekkür ederiiimmmm

      Sil
  3. Tatlı Emir le mutlu tatil ne güzel ...büyükleriniz de varmış
    Seçimin olan parçayı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz:)evet,hem eşimin tarafı hem bnm tarafımdan herkes burda sanırım:)şarkıyı beğenmenize sevindim,bol bol şarkı paylaşımım olucak,umarım seveceğiniz bir kaç şarkı daha olur:)sevgiler...

      Sil
  4. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hoş geldin:)Seve seve gelirim...

      Sil
  5. Can dostumu okuduğumda ben de gözyaşlarına boğuldum ve oscara gidip sarıldım sen sakın ölme oğlum diye yalvardım..
    Ve evet ya bebekli tatil tam bir kaos... 1 hafta yalnızdık 7 kitap bitirdim ecikko (yeğenim) geldi kitap zor okur oldum... hayat onun etragonda dönmeye başladı... oscar da ihmal ediliyor ne yazık ki... ama varlıkları en değerli servet değil mi ;)

    YanıtlaSil
  6. Off bu hayvanlar konusu çok hassas benim için,ömürlerinin bu kadar kısa olması ne kadar büyük haksızlık dimi?:(
    Kaos ki ne kaos:))istanbul'a döndüm ,burda herşey daha kolay geliyor sanki artık.Paşa'yı asla ihmal etmiycem diyordum doğumdan önce,ne yazıkki öyle olmuyor:(Hergün vicdan azabı çekiyorum,o da bebek sonuçta ama o kadar anlayışlı ki,hayret ediyorum.Ecikko'ya öpücükler:)

    YanıtlaSil