Emir uyuduktan sonra...

10:29

Emir uyuduktan sonra ‘benim’ zamanım başlıyor.İple çekiyorum saat 7’yi.Oğlum erken uyuduğu için şanslıyım,kendime ayıracak zamanım kalıyor.Fakat bir süredir,bu zamanlarda ne yapacağımı bilemez halde buluyorum kendimi.

Aslında çok uzun gözüken bu zaman dilimi,göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor inanın ve bu bende stres yaratmaya başladı son günlerde.Stres doğru kelime mi bilmiyorum,panik diyebilirz belki.Ne yapsam,hangi birini yapsam paniği ve bu panikle hiç birşey yapamama hali.Daha önce böyle değildim,çok güzel bir şekilde kullanabiliyordum bu vaktimi.Bazen böyle günler oluyordu tabii ki,genelde yapıcak çok şey varsa bu durumu daha çok yaşıyordum yada çok yorgunsam yattığım yerde kalıyordum.Fakat şuan durum farklı.Yorgun da olsam,işim de olsa,ben HİÇ BİRŞEY YAPMIYORUM ve bunun vicdan azabıyla gidip yatıyorum.

Emir uyuduktan sonra ilk işim mutfağa girip kahve yapmak oluyor.Kahvenin olmasını beklerken kendimi koltuğa atıyorum,’Ohhhhh’ diyorum.Kahve hazır,bir heyecanla kalkıyorum,hazırlıyorum azıcık sütle ve o an ki moduma uyan bardağımla.Balkona çıkıyorum,Kerem’le.Bugün ne yaptık,ne ettik konuşmaları başlıyor,e daha yeni fırsat bulabilmişiz gerçekten konuşmaya.Kahveler bitince,hemen içeri,koltuğa tünemece ve kafamdan geçen milyonlarca düşünce.Sizi bu amaçsız düşüncelerle başbaşa bırakıyorum şimdi,yazarsam bir çözüm bulurum belki dedim,ya da bana çözüm bulabilen biri çıkar.Buyrun:

‘’Hangi diziyi izlesem?Dizi izlemiyim yaa,bişiyler yazıyım,Emir bugün ‘gak’ dedi,yazıyım ki unutmıyım.Ammaaaaannn birazdan yazarım.Ben en iyisi azıcık internete giriyim,bakıyım bloga giren,yorum bırakan olmuş mu?Telefonum nerdeydi?İnstagramda neler oluyo ki acaba?Ay hangisine baksam.Tüh saat 20.30 olmuş.Ayyyyyy çok çabuk geçiyo yaaaa….Puffff…Dizi mi izlesem ya ama dizi izlersem şimdi kaptırıcam kendimi,başka bişiy yapamıycam.Azıcık Kerem’e sataşıyım.Kereemmmm canım sıkılıyo…(Kerem’den fikirler:şunu yap bunu yap,annemde yok ki,annem olsa bi dışarı çıkardık iyi gelirdi..)Ay içim dahada sıkıldı,saat de dokuz oldu,birşey mi yesem?Ay bu saatte birşey yenir mi ya?Bir kaşık nutella'dan birşey olmaz.(bazen yenilir,bazen yenilmez)Off  bir saat sonra Emir’in mamasını yapıyım,hazır olsun.Ya ben daha hiç bişey yapmadım.Allah’ım bu değerli saatleri harcıyorum!!!Kalk Pelin kalk!Biraz montaj yap,bir sürü video var dokunmadığın.Ama şimdi başlarsam gaza gelicem,sonra uyumıycam,yarın napıcam uykusuz?Ben bunu gündüz vakti yaparım bir ara.İnstagram’da bir değişiklik var mı ki?Emir mi ağlıyor?Kerem noooooolurrrr sen giiiiittttttt.Emir tekrar uyudu,bu sefer birşeyler yapıcam,saat 21.30!!ÇOKKK SIKILDIMMMM!!!Oje mi sürsem?Şimdi Emir uyanır bozulur,yarın sürerim.Emir’i özledim galiba,deli miyim?Kerem bak bugün ki resmine.(Kerem’e Emir’in gün içinde çekilen tüm fotolar yollanır)Saat 22.00.Biraz uykum mu geliyor yoksa?Allah beni bildiği gibi yapsın!Mamasını hazırlıyım bari.Mama hazır,azıcık uzansam şuraya,2 dakikacık.,belim çok ağrıyor.(Kerem’den uyarı:uzanma,uzanırsan uyursun)Uyumam yaaa,azıcık belimi dinlendiricem.Ay gerçekten çok  uykum geldi,ben kalkıyım en iyisi,instagrama bakıyım.Herkes tatilde,benim bronzluğum bile geçmeye başladı.Pufff….Azıcık dizi açıyım en iyisi,kafam dağılır.Birazda uzanıyım.Ohhh….Saat 22.30.Emir ağlıyor.Mamasını yedirmek için kalkmam gerek,gözlerim kapanıyor.(Sürünerek kalkıldı,mama yedirildi,Emir’in en tatlı hali,uykuda yemesi,yüzünün aldığı binlerce şekil…Emir’e tekrar aşık olundu)Salona geri gelindi.Saat 23.00’a geliyo,uuuuu çok geç olmuşşşşş,ben en iyisi yatağa gidip biraz kitap okuyayım(Yatağa yatıldı)Kitabı açalı daha bir dakika oldu,iki sayfa bile okuyamadım ve bayılmak üzereyim yaaaa!Pes!E ben bu akşam çok verimli şeyler yapıcaktım hani?Yarın söz,söz yarın yapıcam!ZzZzZzzZzzzzzzz.............''

Bodrum’dan döndüğümüzden beri durum bu.Niye böyle oldum ben yaaaa?:(

Neyse..Saat 20.32 olmuş.Ben en iyisi azıcık dizi izliyim….

You Might Also Like

4 yorum

  1. Zaman kalsa da herşeyi onu düşünerek yapınnca yapılacak bişey de bulamıyosun :)
    Anne olmak zor işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle:)
      ama böyle diildim ki,bu aralar bi becerisizlik ve üşengeçlik var,zamanla normale dönücem inşallah:)

      Sil
  2. Pelincim bırak kendini. Aynı şey bana Can 3-4 yaşına gelene kadar oluyordu. Can evde yokken ne yapsam ne etsem derken zaman akıveriyordu ve ben hiçbir şey yapmamış oluyordum. Ama kasma kendini ilk günlerde "Hiçbir şey yapmamanın hafifliğini hisset. Uzan, gözlerini tv. ye ya da tavana dik. Öylece yat. Ancak içindeki o anlam veremediğin, garip enerji yolunu, yerini bulunca her şey rayına giriyor. Sen bir insan doğurdun. Düşünsene kim bilir hangi tıkalı enerji kanalların açıldı. Hepsi içeride yerini, yurdunu bulmaya çalışıyor. Zaman ver onlara.:))))) Öptüm siziiii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Meliscim...Bir panik bir panik bende sorma:)Aslında hiç birşey yapmamın tadını çıkarmam gerek,bundan sonra bunu yapmaya çalışıcamm...herşeyin çözümü zaman...çok sağol,Can'ı ve seni kocaman öptüm:)

      Sil