İlham

13:59

İlham gelmesi...

Siz hiç yaşıyor musunuz bunu?
Hissedebiliyor musunuz hiç?
Durup dururken içiniz kıpır kıpır oluyor mu birşeyler yaratmak ve paylaşmak için?
Ya da hayatınızda size bunu hissettirebilecek şeyler var mı?

Bir şarkı olabilir…Bir melodi,bir cümle,bir çizim,izlediğiniz bir film,bir koreografi,bir kitap,bir fotoğraf,bir yemek tarifi,bir replik…Ya da belkide en güzeli....bir kişi …ve o kişinin yarattığı herhangi bir şeye tanık olmanın verdiği  heyecan…

Hissettiğiniz o duyguyla,sizi siz yapan şeyle ilgilenme ihtiyacı sarıyor mu her yerinizi?

Sizde de var mı bu duygu?

Umarım vardır çünkü varsa çok şanslısınız siz.

Hobiniz de olsa,işiniz de olsa farketmez,şanslısınız.Çünkü hayatta size gerçekten siz yapan o özel şeyi bulmuşsunuz demektir.Zamanın nasıl geçtiğini bile farketmediğiniz,gerçek anlamda mutlu olduğunuz o ‘şey’.Her ne olursa olsun,bir anda -genelde hiç beklemediğiniz bir anda- yaşadığınızı hissettirebilen,bazen neden yaşadığınız bile anlamanızı sağlayacak kadar güçlü olan o yaratma isteği.Size şükrettirebilen,iyi ki yaşıyorum dedirtebilen o dürtü…

Bunu yapabilen bir insan olmak istemezmiydiniz?Sizin sayenizde birşey öğrenmiş,vazgeçmemiş,gülümsemiş ya da hayatında birşeyleri değiştirebilmiş birilerinin olduğunu düşünsenize…Fikri bile hayatı daha farklı yaşamak isteği uyandırıyor bende.





Bazen öyle güzel bir cümle okuyorm ki,o cümle sanki o an bana ulaşması için yazılmış gibi geliyor,bu kadar doğru zamanlama nasıl olabilir ki diye hayrete düşüyorum.

Ya da bir anda bir şarkı çalıyor ve tüylerim diken diken oluyor.Nasıl oluyor bu hala şaşırıyorum.Nasıl o notalar beni tam ihtiyacım olan zamanda bulup,bu kadar derinden etkileyebilir ki?

Sonra bazen yağmur yağıyor....herşeyin iyi olacağını hatırlatıyor bana...

Bir diğeri ise,birinin başkasını mutlu etmesine tanık olmak.İhtiyacı olan şeyi ona vermesi veya yardım etmesi ya da süpriz yapması,her hangi bir şekilde mutlu etmesi....vs. Bir insanın başka bir insanın hayatına bir şekilde dokunması,bana başka insanlara birşeyler hissettirebilecek şeyler yapmak için ilham veriyor.Üretmek için,mutlu olmak için,hayatı en güzel şekilde yaşayabilmeyi öğrenmek için,kendimi keşfetmek için,korkularımın üzerine gitmek için,yeni bir adım atmak için,sevmek için,başarılı olmak  için,huzurlu olmak için ve hayal kurmaya devam etmek için ilham veriyor.

Yaşadığım hayatı düşününce teşekkür edebileceğim tanıdığım ve tanımadığım o kadar çok insan var ki…Belkide bu insanlar ilham perilerdirler,dimi?:)

Kendimizi en iyi ifade edebildiğimiz şeyi bulabilmemiz,buna sonuna kadar inanmamız ve ilham perilerilerimizin hayatlarımızın her anında karşımıza çıkması dileğiyle...





You Might Also Like

4 yorum

  1. blogun hayırlı olsun canım ne güzel yazıların var. yeni başlamışsın ama yazdıkların yazacaklarının garantisi ::: :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok naziksin:)Evet yeni başladım,inşallah gelicek devamı,öyle umuyorum:)Şimdi ben de senin bloguna geldim,bol bol vakit geçiricem gibi gözüküyor:)Sevgiler...

      Sil
  2. ah pek hoş yazmışsın yaaa :)

    YanıtlaSil