Emir'in 6 Ay Videosu

23:10

Emir için yaptığım,hayatının ilk altı ayından görüntüler olan videoyu sizine paylaşacağım için,bu post benim için çok özel...




Emir'le ilgilenip aynı zamanda sürekli peşinde kamerayla dolaşmak çok kolay olmasa da,bu güzel günlerin unutulmaması ve en basit anlarımızda ki güzelliklerin her zaman hatırlanması için,sürekli çekim yapmayı ihmal etmiyorum.


Bir sonra ki ve asıl önemli projem olan EMİR'İN İLK YILI videosu,çok daha detaylı,kendisinin doğumundan itibaren,pek çok ilkini içerek bir video olucak.

Emir şuan 10 aylık oldu,planım o videoyu birinci doğumgününe hazır etmek.O yüzden önce bunu paylaşmak istedim,küçük bir tanışma olsun:)

İzlemek için...TIK TIK 

Herkese sevgiler....

You Might Also Like

2 yorum

  1. benim de 6 aylık yiğenim var, gerçi 7ye de az kaldı :P

    doğum gününe bende olan arşivinden bir şeyler çıkarabilirim, sevdim bu fikri <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy pek tatlıdır şimdi o da:))
      Kesinlikle yapmalısın,her an çok kıymetli çünkü,hele ki minnaklar çok çabuk büyüyo,eminim izleyen herkes teşekkür edercektir sana:)Hoşgeldin buarada:)

      Sil